wtorek, 9 grudnia 2014

AUDNZD. Okazja na antypodach?

Na lokalnym podwórku dzieje się sporo ciekawe, ale w poszukiwaniu okazji inwestycyjnej zaniosło mnie dziś na antypody. W ciekawym miejscu znalazła się egzotyczna para walutowa AUDNZD.

Kurs dolara australijskiego (AUD) do nowozelandzkiego (NZD) nie jest może szczególnie popularny wśród polskich inwestorów, ale dziś wyjątkowo warto zerknąć na drugi koniec świata. Technicznie zaparkowaliśmy w miejscu, z którego względnie łatwo otworzyć pozycję z sensownym współczynnikiem zysku do straty.

Moją uwagę przyciągnęła konsolidacja na dnie kanału wzrostowego na wykresie dziennym. Wsparcie na 1,075 na razie trzyma, ale dłuższy postój przy minimach daje nieco do myślenia. Szczególnie, że wcześniej kurs trzykrotnie naruszał górne ograniczenie kanału wracając ostatecznie na południe i zostawiając za sobą ślad w postaci formacji wyglądającej na ewidentną porażkę byków - potrójny szczyt.

AUDNZD. Interwał dzienny. Triple top i zjazd na dno kanału. Co dalej?

Brak dynamicznego odbicia, na które czekałem, dał mi nieco do myślenia - nie jestem już przekonany, że wracamy do wzrostów do poziomu przynajmniej 1,091. Zamiast tego dałem krok wstecz i spojrzałem na wykres w interwale tygodniowym. Z tej perspektywy obecne poziomy jawią się jako niezła okazja do złapania o wiele szerszego ruchu. Jesteśmy przy dolnym ograniczeniu nieomal podręcznikowej formacji kontyntynuacji trendu a wyjście dołem może uruchomić sporą lawinę.


AUDNZD. Aussie kiwi w interwale tygodniowym - będzie kontynuacja spadków?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz